پری پرچیز انسپیکشن چیک لسٹ — استعمال شدہ نیو ہالینڈ / فیٹ ٹریکٹر 640 (NH 640)
اس چیک لسٹ کو ذاتی طور پر استعمال کریں (یا کسی مستند مکینک سے کروائیں)۔ ہر سیکشن میں دیکھنے کے لیے نکات، قابلِ قبول حدود، اور اگر خرابی ملے تو ممکنہ اقدامات شامل ہیں۔ نوٹس اور تصاویر محفوظ کریں تاکہ قیمت پر بات چیت اور مستقبل کی مرمت میں مدد مل سکے۔
کاغذات اور ملکیت
رجسٹریشن / ملکیت کے کاغذات (اصلی): سی این آئی سی اور رجسٹریشن کا ملاپ کریں۔ قرض یا لیز کی جانچ کریں۔
سروس ہسٹری و رسیدیں: باقاعدہ آئل / فلٹر تبدیلی، کلچ کی مرمت، انجیکٹر سروسنگ، ریڈی ایٹر / کولنٹ ریکارڈ دیکھیں۔
اصل آپریٹر مینوئل / پارٹس لسٹ: ماڈل اور PTO/گیئر ریشوز کی تصدیق کریں۔
ماڈل اور انجن کوڈ: ماڈل (NH 640 / Fiat 640 / NH 640 Special) اور انجن کوڈ (Fiat/New Holland 8045.*) چیک کریں تاکہ پارٹس مطابقت میں ہوں۔
امپورٹ / لوکل اسمبلی پیپرز: درآمد شدہ یونٹس کے کسٹم کلیرنس یا مقامی تیار کردہ ماڈلز کے لیے کمپنی (مثلاً ال-غازی) کی تصدیق کریں۔
ظاہری حالت و چیسس
فریم اور ویلڈنگ: فریم میں دراڑیں، ویلڈنگ یا حادثے کی مرمت تلاش کریں۔
انجن ماؤنٹس: ربڑ ماؤنٹس میں کریک یا انجن کی ضرورت سے زیادہ حرکت چیک کریں۔
ریڈی ایٹر و گرل: موڑے ہوئے فِنز، لیک یا زیادہ گرم ہونے کے آثار دیکھیں۔
باڈی پینلز: ٹیڑھے پینل یا غیر معیاری رنگ مرمت کی نشانی ہیں۔
آر او پی ایس / سیٹ: سیدھی اور مضبوط ROPS، اچھی سیٹ کنڈیشن دیکھیں۔
3) انجن اور کولنگ سسٹم
کولڈ اسٹارٹ / ہاٹ اسٹارٹ: آسانی سے اسٹارٹ ہونا چاہیے۔ مشکل اسٹارٹ انجیکٹر یا کمپریشن مسائل کی نشانی ہے۔
دھواں اور مطلب:
نیلا دھواں = آئل جل رہا ہے
کالا دھواں = فیول زیادہ / ناقص کمبسشن
سفید دھواں = کولنٹ یا فیول خام حالت میں (ہیڈ گاسکٹ خرابی)
کمپریشن ٹیسٹ: ہر سلنڈر کا پریشر ایک جیسا ہونا چاہیے۔
ہیڈ گاسکٹ کے آثار: وائٹ اسموک، کولنٹ / آئل مکسنگ، یا لیک۔
کولنگ سسٹم: ہوز، واٹر پمپ، تھرمو اسٹیٹ چیک کریں۔
آئل کنڈیشن: دودھیا رنگ کا آئل = کولنٹ مکسنگ۔
کیا آپ فیٹ 640 ٹریکٹر خریدنا چاہتے ھیں؟ تو یہ آرٹیکل لازمی پڑھ لیں
https://agco.pk/new-holland-nh-640-tractor-fiat-640-price-in-pakistan-technical-guide/
فیول سسٹم
فلٹرز و واٹر سیپریٹر: پانی یا گندگی دیکھیں۔
انجیکٹر پرفارمنس: انجن کا غیر متوازن چلنا یا دھواں انجیکٹر کے مسائل کی نشانی ہے۔
فیول لائنز: کریک یا غیر معیاری کلیمپس دیکھیں۔
ٹرانسمیشن، کلچ و گیئر باکس
کلچ: نرم اور ہموار ہونا چاہیے۔ سلپ یا جھٹکے مسائل ہیں۔
گیئرز: تمام گیئرز آسانی سے لگنے چاہئیں۔
گیئر آئل: لیول اور خوشبو دیکھیں، میٹل پارٹیکلز خرابی کی نشانی ہیں۔

ہائیڈرولکس و 3-پوائنٹ لنکیج
لفٹ کیپسٹی: بوجھ اٹھا کر چیک کریں، نیچے نہیں جانا چاہیے۔
پمپ و ہوزز: لیک یا پرانے ہوز چیک کریں۔
کنٹرول والوز: ہموار اور بغیر لیک کے چلنے چاہئیں۔
PTO: 540 rpm پر کام کرے، اسپلائنز زیادہ گھسے نہ ہوں۔
الیکٹریکل و اسٹارٹنگ سسٹم
بیٹری: وولٹیج، ٹرمینلز اور عمر چیک کریں۔
الٹرنیٹر و اسٹارٹر: صحیح وولٹیج چارجنگ (13.5–14.8V) ہو۔
لائٹس و میٹر: سب کام کر رہے ہوں۔
بریکس، اسٹیئرنگ و ٹائرز
بریک: ڈھلوان پر چیک کریں، ہولڈ کرے۔
اسٹیئرنگ: زیادہ کھیل یا جھٹکے مسائل ہیں۔
ٹائرز: کٹ، ابھار، یا غیر مساوی گھساؤ چیک کریں۔
ٹیسٹ ڈرائیو (10–15 منٹ)
انجن رسپانس: آسانی سے ایکسلریٹ کرے۔
لوڈ پر پرفارمنس: دھواں یا آوازیں مسائل ہیں۔
گیئر شفٹ: آسان ہونا چاہیے۔
PTO لوڈ پر: وائبریشن یا شور نہ ہو۔
لیکس و نیچے کا حصہ
تازہ لیکس: آئل، کولنٹ یا ڈیزل کے نشانات دیکھیں۔
گیئر باکس سیل: لیک یا مرمت شدہ جگہ چیک کریں۔
پاکستان مخصوص چیکس
ڈسٹ پروفنگ: ایئر فلٹر اور پری-کلینر چیک کریں۔
کولنگ: گرمی کے لیے ریڈی ایٹر درست ہو۔
آفٹر مارکیٹ موڈیفکیشن: غیر معیاری تبدیلیاں دیکھیں۔
پارٹس دستیابی: عام پارٹس (فلٹرز، کلچ وغیرہ) کی دستیابی چیک کریں۔
قیمت و ریڈ فلیگز
اہم نقصانات: فریم کریک، سفید دھواں، گیئر باکس شور، یا کاغذات نامکمل ہوں تو قیمت کم کرائیں یا ڈیل چھوڑ دیں۔
مرمت اخراجات نکالیں: ٹائرز، کلچ یا ریڈی ایٹر کی قیمت ایڈجسٹ کریں۔
مختصر وارنٹی: ڈیلر سے 30–90 دن وارنٹی کی کوشش کریں۔
حتمی تصدیق
کاغذات و انجن نمبر میچ کرتے ہیں۔
ٹیسٹ ڈرائیو و لوڈ ٹیسٹ مکمل۔
بڑے لیکس نہیں۔
سروس ریکارڈ موجود۔
قیمت پر حتمی اتفاق
سادہ چیک باکس لسٹ
کاغذات اوکے
فریم ٹھیک
انجن صحیح اسٹارٹ
زیادہ دھواں نہیں
گیئر و کلچ ٹھیک
ہائیڈرولکس صحیح
PTO درست
بریک و اسٹیئرنگ درست
ٹائرز قابلِ استعمال
بڑے لیکس نہیں
قیمت و مرمت نوٹ کی گئی
